0

bila blogger seorang budak




 ape akan jadik kalo blogger seorang budak berumo 12 taon?13?14?best sgt ke blog diorang? fames sangat ke blog diorang?byk sgt ke follower diorang?kalo ade yang jawap ye...aku mmg tak caye,kos tgoklah blog aku,x fames pon...hahahahaha,tp ade jugaklah se due budak yang fames blognye..alah,mintak le bantuan kengkawan kan?takpun,bro or sis diye tolong...alah....tp,betollah aku kate,takdek nye blog seseorang budak tu mencapai tahap fames yang gila babeng punyerr...paling best pon,setakat puluh-puluh je....paling koman pon,belas-belas,bersyuko jelah ade gak org nak follow,ade gak orang yang berbelas kasihan kan...



  korang nak tao sebab ape?sebab ape kitorang nie tak fames? bia aku listkan...
  • citer nak menarik...citer pasal awex,awox,sape nak bace kan?
  • tajuk entry tak ade penarik... tajuk yang best boleh tarik orang nak bace kan?korang pon kalo nak bace blog orang,mesti tgok tajok lu kan?tak kisah lah citer diye best ke tak...erm,aku rase terbaliklah dengan yang atas...
  • bahasa orang tak paham la...korang gune bahasa singkatan yang belom tentu sume orang paham...nak singkat-singkat,tp tmbh pulak dgn huruf lain...contoh : tuck = tak,tu yang sng,yg susah,aku pon tak paham...,diorang tmbh 'x' lak kat blakng..pening la orang nak bace...kalo boleh,gunelah bahasa baku,macam aku...kat dlm blog je pon,bukan kat lua,k...so don't worry la org ckp ko skema...kalo citer yang korang nak smpaikan tu best,tp disebabkan tulisan je,frust aku rase diorang nak bace...
  • gambar je banyak,serabut gak kan?blog nie untuk berciter,bukan tmpat letak gmbr...nak letak boleh,letak lah gmba korang je kat side-side blog,dlm entry pon yang bersesuaian...
  • tak update blog slalu...boring gak orang yg tak update blog nie..org yg follow blog korang tu nak gak tengok ape citer terbaru korang kan,tp,hampeh!citer 2 taon dulu punyer...tp,jgn lah waktu pekse pon nak update..tu dah obses kan?
  • tulis entry macam nak g perang!! seriez bagai... lek r,aku blaja dari blog orang ek,entry-entry yg funny ramai orang komen tau...ni menunjukkan orang suke kalo kite ade selitkan unsur-unsur gila-gila dlm citer kita,baru menarik...
  • satu lagi,aku tengok blogger org dewasa ni suke gune bahasa english yg merapu n ntah pape..haha,just nak funny-funny kot,dahlah eje sesatu word english tu gune bahasa b.m...aku rase lah,diorang tak reti eje,then katelah just tok funny jelah,kalo tulis penoh2 kang kat nerd plak...konon...ape2 pon,tulah pentingnye english education...kan?kan?


aku komen blog orang,blog aku pon bukannye betol sangat,hahahahaha,tp at least,aku takde lah menyingkatkan perkataan sgt...tu pon dah kire ok...bg kengkawan aku yang buat blog tu,jgn la terasa sangat,aku cume nak kongsi-kongsi saje...ape yang patut dan tak patut korang buat...aku pon tngok-tngok dari blog orang len gak..betol tak syeda,ko kan yang slalu ketawakan aku kat skolah tiap kali ko bace blog aku..ape lah salah aku..hahahaha,anyway,thanks ae syeda,jadik quiet follower (betol tak aku eje?)

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top