0

lepaskan aku!!!

aku cuba untuk melupakan kau,
tapi tak boleh...
setiap hari aku mesti TERtembung dengan kau jugak...
kenape mesti kau..
bila aku sibuk cari kau,
kau x dek..
bila aku teringatkan kau
kau macam nak jauhkan diri dari aku...
bila dah lame aku tak jumpe kau,
bila aku dah fed up,aku dah tak kesah....
knape kau muncul lagi???
knape kau tetap nak ingatkan aku pade kau???
kanpe kau tak pergi dari hati aku untuk selama-lamenye???
knape mesti seksa jiwa aku???
setiap kali aku tertembung dengan kau,
mesti kau kacau lena dan jaga aku,
kau bagaikan tak mau lepaskan aku...
knape?knape?knape?
aku mintak sekali lagi...
kalau hadir kau cuma nak menambah luka di dada aku,
baik x payah lah...
aku nak engkau terus hilang dari aku...
lenyap dalam hirisan2 sembilu yang sudah kau cakar pada hati aku..
hilanglah...aku merayu...

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top