0

orang yang gile bermule dari orang yang gile-gile...ye ke?

ye ke mirah?x caye ar...x caye? jom aku cayekan korang...menurut sumber sanskrit yang telah ditokok tambah dengan sumber yang tak hingin diketahui tp sibok nak bagi tau jugak,ade orang tlah mengkaji bahawa 50% dari semua orang gila kat dunia ni menjadi gila sebab perangai diorang yang gila-gila tau tak?tak tau?ni nak bagitau,selain dari diorang jadik gila disebabkan oleh tekanan perasaan krn makwe lari lah,duit habis lah,dan seagainye,diorang gile sbb nielah....korang tak takot ke?kalo tak caye gak,cube try test kat kawan korang yang gila-gila tahan gaban dah tu,diye ngaku tak diye gile?kalo tak ngaku,mmg diye gile lah...sbb,orang gile mmg tak ngaku diye gile...kalo diye ngaku?kalo diye ngaku,lagi dasyat la gile diye....so nak buat macam mana?nasihat kat kawan korang tu jangan gile-gile sgt...dok diam-diam...tp,kalo dok diam diam pon boleh jadik gila jugak korang tau tak?tak tau jugak?dah,ape yang korang tau?kalo korang tak tau ape-ape,maknenye korang pon gila lah jugak!! hahahahaha,tgok,spe yang tgah gile skrang,aku ke korang..??



takpelah,nak gila ke tak nak,tp jgn jadik macam kak limah tao...hahahahhahaaa

p/s : cerita dan fakta-fikti di atas hanyalah rekaan semata-mata,tiada kene mengena dengan yang mati,yang hidop,yang mati hidop semule atau yang tak mati-mati...
sumber : otak yang gila-gila

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top