0

aku kene pindah jepun?!! bia betik!!



masa mak aku cakap bende nie,aku ingat diye memain,tapi,muke siyez..ye ke...aku mule terbayang-bayang baju2 skolah jepun,macam kat atas,aku suke,tp,x ley ar pakai,kos skirt pendek sgt,wok...seksi...!!



macam nie boleh lah...haha!! tak,tak boleh...



eh,dapat pic conan lak..haha...



nie boleh,pakai sluar ape...smart!!



nie??? waa...!!! suar kotak2...nak cube? gambar blurr lah plak



agak2 dapat pakwe jepon ark?? haha,berangan!!




eh,kuar gmbr luffi one piece pulak....



kalo g jepun,agak2 ley ark jumpe atomen..??haha!!!




tak ley nak besakan gmbr ni lah...lawa ark baju diorang?seksei je lebih..



comel ark?gedik je aku tengok..



suke yang nie....



ha!!! Boys Over Flower!!! skolah org-org kaye....





korang pecaye ke aku citer aku?? kompem tak kan...haha kalo dapat pindah,aku besyuko giler...huhu...tp,alang2 kan,g ar korea tros haha!!

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top