dekat tapi jauh...



tgok,aku nak berjiwang lg,tp kali ni bukannye psl bf,but pasal bff..mesti korang x nak bce kan...ade?ade aku kesah?aku tetap nak tulis..

aku x taw la nak citer mcm mne lg,
sejak diye skolah lain aku skolah lain,
bile jumpe mcm org asing,
kitorang kawan baik,
tapi,

ermm,ntah lah,diye ade
tapi mcm tak ade je,
aku rindu ngan diye,
nak borak macam dulu,
kalo dulu,ngumpat orang tak kire tmpat..
takpun,kitorang buat keje sndiri...

sekarang,
ermm,ntah lah..asing lah
asing giler,aku dah tak tau nak borak ape dengan diye dah...
bile kitorang jumpe,
aku senyap,
diye senyap,
aku tanye,
diye jawab,
diye tanye,
aku jawab...

argh...!!
bosan lah aku macam nie,
bile kitorang jumpe,
mesti kene bawak orang lain,
kalo tak,jangan harap boleh borak,
bencilah!!!

aku nie jenis biase dengan orang yang dekat dengan aku jer..
kalo dah lme tak jumpe,
tak taw nak citer ape..
pelik kan...
diye pon same,
aku penyenyap,
diye penyenyap,
satu ape pon tak jadi...

aku tak tau lah diye terase ke tak,
tapi aku memang terase giler,
terase yang kitorang dah makin jauh,
dekat,
tapi jauh...
lebih kurang lah..

aku tak kenal kengkawan diye,
diye tak kenal kengkawan aku,
so,kitorang tak boley nak ngumpat kengkawan kitorang..
macam dulu...
hurm,aku rindu kitorang yang dulu,
dulu lain,sekarang dah lain,
knape ek?
sebab kite dah tak same skolah?
ye ke?
ye kot....

huh...
payah lah macam nie...
aku tak reti nak buat camne?
aku sayangkan persahabatan kitorang...
aku tak nak putuskan,
tapi sekarang macam dah retak,
retak menanti belah...
macam tulah...

1 Virus:

blogger girlz berkata...

sedih nye...!!!

Catat Ulasan

Back to Top