0

menanti pada yang tak pasti

huh,tengok tajuk pon korang mesti dah tau yang aku nak berjiwang lg kan?haha..i donce care lah..ni semua kem punye pasal...kalau kem tu tak dek..tak dek nye aku nampak muke diye...adoiyai...pastu..mula lah sakit hati..aku pun tak paham hati aku nie..kejap cam tu kejap cam nie...tak stabil langsung...aku memang susah nak suke seseorang lelaki,tapi kalau aku dah suka..mulalah..mengada-ngade..tp aku tak pernah lah cakap kat diorang yang aku suke diorang..malulah..aku nie kan tak cantik..siapelah aku nie...

cam nie...mase perjumpaan utk nak g kem bersepadu tu...,diye sbg pengerusi..haruslah dok meja depan kan...kebetulan..,meja depan tuh meja dak pompuan yg g kem..aku nie tak tau langsung ade kem..bapok bagos...hari tuh nasib aik ckg gtaw...aku mule malas2 rajin je..aku tak kesah pon nak g ke tak nak..tp dsebabkan aku nie lmbt tau ade kem..aku pon g lah dduk kat tmpt bdk2 yg tak g kem...pastuh...cikgu pnggil aku jadik simpanan...aku pon dduk arh kat meja dak2 pompuan tuh...depan aku lak..diye yg dduk...huish!!! mengelabah tak tentu pasal aku...aduss,tak terkate...aku tengok diye relax je..aku pon relax lah...konon...

aku pon sesaje lah buat2 conteng buku kat tgn aku tuh..kalo tak dek buku tuh..tak taulah aku jadik ape..mati kutu lah jawabnye kat situ...ceh...muke siyez bagai..ntah pape lah yang aku contengkan..buat abis ketas je..mase tu terase aku nie cam bangang jerk..mase terase2 bangang tuh..,aku terase ade sepasang mate macam pandang aku...ntah lah tak tau betol ke tak..aku pandang lah spasang mate tuh dari ekor mate aku jer..huish...menyirap darah aku,siot!!bedegup kencang mcm ribut taufan rasenye....rase mcm nak pengsan pun ade...tp,pndai cover....aku conteng balik buku aku...dalam kpale nie..kosong...tak tau nak buat ape...

dalam kebengonggan tuh..aku ade gak terfikir..knape lah dari dulu lg aku slalu syok kat pengerusi pengakap..pelik gak..time drjah 6,dgn diye,form 1,kwn abg aku,skarang,form 2,dgn diye lak...pening2...mase nk g surau,nmpak diye lg...boleh dkatekan..setiap hari mesti tak missed muke diye...parah...mase cube nak lari2 tuh...tak taulah perasaan aku je ke atau aku yang perasan lebeyh..aku nmpak diye pndang aku...tp skejap jek..alah,stakat pndng..semue orang boleh buat kan..tak dosa pon..ntah lah aku nie mmg gile...



tapi..skarang aku tak nampak dah kakak yang diye slalu jumpe tuh...orang kate diye penah buat luv bite..tp bile aku tanye kwn kkk tuh,diye kate tak penah denga pon..ntah lah...fitnah kot..tp knape dulu aku slalu nmpak diye jengjalan ngan kkk tuh...hish,pening pale aku...tengah syok ingat kkk tuh dah pindah...tadi,aku ternmpak lak kkk tuh..hish..potong line je...anom lak ckp yang diye nmpak diorang jlan same...ermm....tulah...payah aku nie...jelez bagai...suke sangat mengharap pade yang tak pasti...

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top