0

no life

ya,tajuk yg sangat simple pd hari ini ye...mls nak tulis pepanjang..tetiba hati aku rase cam banggang lak ari nie..ini mungkin disebabkan oleh virus yg melanda otak aku..argh!!cegampang jerk rasenye...bile tak dok dpn komputer..,idea cam air terjun..cam ni lah,cam tulah...bila komputer dp mate...

                                                           ..............

cam tu lah rase diye..korang dapat rase tak?tak?buat penat aku je rase sengsorang...ok,dari aku ngarot sengsorag diri cam org gila...baik aku citer pasal hidup aku yang tak dek lah macam hidup sangat...sibuk ke sekolah 5 hari seminggu,2 hari cuti..buat keje skolah hari cuti...cuti cam tak cuti....ya,that's my life...so boring..kekadang rase cam nak lari ikut laki lombok je..ahaks...

ha!! tetibe otak aku berfungsi semula..aku ade seekor cerite...ceh..ayat!!nmpak sgt failed bm...haha..i donce care...ari tuh..ayh aku ajak g anta my sisi balik her hostel..aku sebenanye malas nak pegi,tp ye lah..org penting,tak boleh lah kate tidak..ecewah...never say never...oh yeah...

yang best nye...asal nak g memane je..my mom haruslah turut serta...yang tak bestnye...asal masok kete je...sebelom my dad tekan punat radio tuh..mak aku dah mendahului radionye yang maha sedap didengar tu...oh yeah!!! aku rase cam nak menari ikut rentak je..tp nasib baik aku sedar diri yang aku masih di di dlm sebutir kereta...mak aku lak macam tak menyedarkan dirinya sendiri..terus mengalunkan irama yang penuh syadu itu..aku pon terikut-ikut..

"cok cok kendung cok kendung nale nale.."

lebih kurang begitulah isi kandungan lagu yang my mom nyanyikan tu...syahdu an?terase cam dok kat konsert kilauan emas jerk...oh yeah...sedang aku menghetakkan kaki mengikut rentak..baru aku tersedar sesuatu di sebelah aku...

.................................................................................................................................................

oh no!!! ayah aku pon sedang menari dengan penuh perasaan tanda beliau menghayati lagu tersebut...sungguh tak ku sangka..sungguh tak ku duga...terhuyung hayang kitorang dlm kereta tu ditambah lagi dengan lolongan dari hon-hon kereta belakang yang hendak menyatakan bahawa mereka sahajalah yang ade hon..oleh sebab gegendang teliga aku rase cam nak tercabut,aku pon segera menyedarkan my dad...dengan segera,beliau pon meneutral kan perjalanan balik...oh yeah..lega hatiku,lapang dadaku..

.....................................................................................................................................................

ok aku ngaku aku tipu..haha

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top