0

bile dak kl dah balik

wah,sape pulak dak kl nih?terase tak syeda?haha,i don't care,a,a,a,a,a,i don't care,a,a,a,a,a,,i don't care..nak tau tak mase korang g lawatan ke kl n cameron highhills..,kelas kite aman doe..bile korang balik...wah!!bergegar dunie...adoilah..sakit jiwe memasing...lg,lg nisa!ade je yg nak gadohkan dengan si afiq tuh esok2 kawin baru tau...

tp kan yg aku prasan nye..,keadaan brtmbah teruk,buruk dan rumit lelebih lg bile hari jumaat..gile kaw...mcm budak kecik pon ade..nak tau ape yang diorang main?dioarng main kejar duduk,rebut kerusi,baling alas meja,last skali yang paling best,main sepak tin...adoih...mmg ternyata kelas kitorang lah yg paling bising kat blok tuh...walaupon dah bape kali kelas kitorang jadi juara mesyuarat tingkap di bilik guru..,tp dioarng peduli hape?janji hepy..kekadang aku rase cam aku jage dak2 tg.rambutan,durian n nangka je...sbb aku je sorang yang normal..haha!!

kalo korang masok kat kelas kitorang,mesti korang boleh menilai betape tak normal nye kitorang...cis,saje je nak promote kelas jap...ok,berbalik terbalik pd tajuk..ntah kenape lah aku pon tak nak ambik tau...,baru sekarang lah dak laki n dak pompuan ley men keja2...best siot!!terase tnh tmpat aku berdiri bergegar dgn sndirinye...haha ayat tak boleh blah...

kalo fiqri..,menyayi n sebut name scha alyahya tu dah kerje tetap diye lah dlm kelas tuh...suara diye je boleh buat cikgu tingkat atas terase nak balik makan mi sup je...dah arh mecok(marah) je reti...tak dek pasal,cari pasal...kalo nak gadoh ngan diye,blh kirim salam lah kat mak cik belah ayah aku...tak kan dapat peluang nak bercakap punye...

zati,lagu korea dah lazim ngan lidah diye gamaknye...hari2 dok ngafal mende kejadah tuh...nyanyi kuat2 mcm dunie nie diye yang punye...anum,gelak je yang diye reti buat dlm kelas...sekali gelak,boleh lari hantu pocong g cari job lain sbb tmpat diye tllh diambil alih...sian pulak...nessa n afiq pulak cam pasangan yang kene kawin paksa je...,tiap hari kalo tak gadoh tak sah..benci lah konon,padahal dlm hati ade bunga taik ayam layu...macam aku tak tau...seminggu nessa n d geng g lawatan,afiq mnjadikan lolongan diye sbg kerja sambilan diye d smping kerja tetap:lari keliling kelas cam orang sawan gile babi tahap cipan beranak dah aku tengok...

setakat nie tu jelah kot kengkawan aku yang berkelakuan calon2 pusat kebajikan masyarakat...kalo ade yang menonjol d kemudian hari,nnti aku akan senaraikan A.S.A.P!

p/s:sesetengah cerita telah ditokok tambah oleh aku utk mnjadikan jalan ceritenye lebih rase cam bangang...caw!

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top