0

luar cam batu dalam cam span

hah korang cer teka?? korang teka lah smpai lah smpai esok pon..mesti tak dapat..ngeh2..x dek lah..sbenanye..hari nie tetibe lak rase nak mngembang kan hidong sndiri..bukan sng tau nak kmbngkan hidong yang sedia kmbg nih...huhu...

sebenanye...ade sesetengah orang pandang aku nie ganas n gile tahap kronik...sesetengah je lah...aku ulang lagi..kot,kot tak nampak...SESETENGAH....ok,dah nampak kan...kalo tak nampak lagi...bawak2 lah g cek mate tuh...

terus terang aku cakap...kepada mu ku terus terang...hish..tetibe nak menyanyi lak..maafkan saye...aku memang teringin nak jadik tomboy...cam best jerk..terus terang ni...hati ke hati tau...pelik kan..tp disebabkan aku nie sedo aku nie orang islam...aku pakai tudung lagi..bab tuh tak jadik tomboy...tak penah lak tgok tomboy pkai tudung..tak tau lah kalo ade kan...

then...aku pon jadiklah manusia yang paling ganas dalam koge aku...aku pon tak suke orang berawak saye ngan aku...rase geli...then..kekadang aku gune perkataan wa lu je ngan minah depan meja aku...best ape...cam dunia ini aku yang punya!! haha....

tp...stiap mnusia ade klmahan...mnde kejadah yang aku citer kat atas tuh cume luaran saje...dalaman nye..aku masih seorang pompuan...tulah yang aku cakap..luar cam batu,dalam cam kerang..eh,eh! slh2..dalam cam span..sekali pijak,penyek terus..tp lps tuh naik balik..tp lmbtlah...

cume aku nak cakap...hati aku nie rapuh gile2...senang je nak nangis...sbb tuh aku suke bace novel..denga lagu jejiwang...best layan prasaan...bile denga lagu jiwang tuh...rase cam aku trmasok skali dlm lagu tuh..sedih,beb...brtuah spe yg bce blog aku..akhirnya..tau gak korang klmahan aku ek...haha..suke2...

sbb tuh smpai skarang aku tak dek pakwe lg..haha...nk slh kan orang lak..pdhl muke tak cantik tu ngaku jelah...hepy sikit beb...sje gurau2 di  malam hari...x dek nye aku nak mati kalo tak dek powe...tak brbaloi..

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top