0

pssstt...,pssstt....sy hantu nie...

tgok tjuk je korang ade rase pape??mne lah tau..kot2,ade org sbelah ckp psst,psst....aku kalo bace tajok rase cegampang lak...ade ke antu mmperkenalkan diri sbelum memainkn peranan??ahaahhah...i donce care lah...

tp kan...mmg haritu seram gile...dah ar aku nie ade pnyakit takut yg kronik thp gaban punye..men kacao2 aku lak malam tuh..huish..seram2...

memandgkan aku nieh baik gile..aku ikut lah cakap my kawan,k..kang tak pasal2 kene kutuk kat skolah buat entry pepanjang smpai trjelir lidah nk bace..haha..spe suruh korang bce kan??

cam gini lah ek..aku sekadar ingin berkongsi cerite...ceh ayat novel tuh...mlm tuh..aku bace novel siti rosmizah tajok diye lafazkan kalimah cintamu..aku prcye ade yang dah bace...novel tuh..mmg org gile cam aku je yang bace bab muke surat diye melampaui batas2 seoarng manusia utk bce dlm satu mlm..ade 800 lebih muke surat diye..tapi aku degil..nk pecah rekod lah katekan..last2..aku yang pecah otak..

ok,ok..dah trsasar jauh nih.jom balik ke pngkal jln..smntara nmpak lg jln tuh..mne tau esk dah tak nmpak..ok,malam tu smua orang dah tido kecoli aku...aku nak bace lam bilik..tp dsbabkn akak aku dah mngisyartkan bhw diye nk tido..aku pon dgn bengkek hati pon blah ah cari tmpat nak bace..mklumlah kalo dah malam tuh..gelap smacam je..so aku pon bace lah kat ruang tamu...sedar tak sedar dah kol 2 pg dah...dlm tenagh bace tu smpat gak arh nk tgok jam..ingat nak sambung balik..tapi..tengah2 syok nak bace...

...........................................................................................................................................

pppppppppppppsssssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttt....................
pppppppppppppsssssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttt....................
pppppppppppppsssssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttt....................

terkejot beruk betina aku mase tuh!! berdegup-degup jantungku..ah!ah!ish berdangdut pulak..tengah2 hati aku berdangdut tuh...bnde tuh tak habis2 berbunyik...dah arh aku dekat ngan tingkap...cer korang cek tingkap kat sbelah..kot2 diye ade kat situ..haha...aku pon ape lagi..angkat kaki..cabut arh masok bilek...hish!!tulah..degil lagi nak bace novel..lepas nih..aku tak nak bace novel tepi tingkap lagi...nak bace novel dlm bilik air je...

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top