0

ade satu malam tu kan....

ade satu malam tu kan...

aku g dapur...,nak buang smpah...

mesti korang pelik kenape aku buang smpah kat dapur malam-malam kan?jgn buat muke pelik lg kalau tak nak aku blusherkan pipi korang laju2.

aku pasang lampu...

aku terus terjah dalam dapur.konon2 tak takot lah kos abg aku tak tido lagi...

tibe2...eh,silap pasang lampu pulak.aku terpasang lampu luar dapur...cis,keadaan memakse aku berase cuak..

seriez aku memang giler cuak mase tu.

nasib baik tangan aku bertindak lebih cepat dari otak aku yg sedia lembab memproses data tu...jangan salahkan diye.diye tak berdose.

aku tutup lampu luar.aku pasang lampu dapur.aku terus masuk dalam.aku terus menerus berjalan tanpa menoleh ke belakang lg.ternyata aku mmg tengah giler takut padahal belakang aku rumah aku,depan aku jalan keluar rumah.

betapa otak aku memang lambat memproses.aku pegi kat plastik sampah...tangan aku dah sedia nak buang sampah.

tibe2....

                                ...................................................................................


                                             ......................................................

              
                                                          ..........................


argh! giler tut,memang tut.sial tut.ko memang macam tut.tut.tut.tut.tut.tut34......

aku malas nak tulis banyak2 tut.

lampu dapur pulak buat hal!

berkelip-kelip-kelip-kelip...

aku dah pegang sesuatu.lantas terus perasaan cuak aku mengatasi segala-gala.

hebat tak?aku dapat A subjek bm tao.jangan tak tao...

aku terus pegang natang tu atas sbb2 yg tidak diketahui.

lepas tu..lampu pasang!

aku terus tengok ape yg aku tengah pegang tadi...

arghhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wadehel!!! ape nieh!! geli3!!!

sudah! mende nie dah mlekat kukuh nieh...

tak gune punye sampah.habis busuk tangan aku.cis!

kesimpulan : jangan sentuh ape2 ketike berase dlm gelap

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top