0

argh...!!cekadak belacan lah kau..!!

huh,belacan punye cekadak!menyusahkan aku tak habis2...nasib aku baik sikit hari nie...hari nie je taw!!esok kau pegi carik sendiri...dah!tak payah buat muke comel kau tu..aku tau aku comel lg dari kau...nah!ambik nie,g main jauh2...dah2...kau tak payah buat muke kesian pulak,baik kau blah sebelom aku cukur bulu kau sampai botak...














huh,nasib kau nie hewan peliharaan pebret nabi,boleh gak dpt pahale dari kau kalo aku bg kau mkn kan?tapi...,kau dah melampau tau!!aku tau lah kau kucing yg comel...tp jgnlah smpai berak ats lantai belakang rmh aku...!!ini sudah melampau!!aku bg kau mkn tau...bukan tak bg,tp ni yg blsn yg kau bg kat aku balik??cis,bertuah punye kucing...siap kau...mulai dari hari nie,kau carik mkn sndiri...bukan slh aku,kau yg dtg rmh aku dulu..huh...ta nak jumpe kau dah..babai!

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top