0

pakai baju pon baju pagoda pecah-pecah..boleh blah lah lu...

what? sape pakai baju pagoda pecah2?? ape memang stail sekarang ke baju tu?nie yg kene cube try test nie...mane boleh ketinggallan...ape agaknye perasaan anda bile pakai baju pagoda pecah2 tu nanti...ade rase berangin tak?huish..sejuk,beb!sekarang nie musim panas,patutlah ramai je aku tengok pok cik2 teksi pakai baju tu..tp tak pernah lak nampak akak2 mantop n bergetah tu pakai baju pagoda yg dah berpecah-pecah tuh...bukan ke lebih afdal dioarng pakai baju tu dari pakai baju sendat zaman kecik2 dioarng dulu tuh..punyelah kedekut nak beli baju baru...smpai recycle baju zaman jahiliah tu...

ape bezanye baju baby-t dioarng dengan baju pagoda?kalo nak kate baby-t tu ade yg jarang atau transparent dan senang dilihat ape isi didalamnye,baju pagoda lagi jarang...lg2 yg dah berkurun kene basuh tuh...rase mcm pakai plastik je...sampai ade yg rase..alah,baik tak payah pakai baju...

kalo nak kire dari segi kos...aku rase mahal lg baby-t tu...kengkadang aku pon tak paham lah,baju kecik tuek tapi harge,fuyyoo!!giler mahal!! baik aku beli kue raye 100 jenis,boleh gak kunyah2..baju tu kalo boleh kunyah kire korang dah ting tong lah tuh...sampai baju pon nak kunyah...aiseymen...dasyat!!

so,pade hemat aku yg tak berape nak berhemah sgt nieh,baju pagoda pecah2 tu lg bagus dari baby-t/babi t-rex korang tuh...ambek kaw!!

p/s : aku pon pandai pakai baju ketaq2 sekarang,ape boleh buat,akak aku ajar..haha..salahkan org pulak...aku tak perli tau,cume aku cakap kat diri sendiri je...tp,sape yg makan cili diye terase manis,sile lah check deria rase masing2...mane tau dah rosak kot..assalammualaikum!!

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top