0

susah bagi aku untuk jadi diri sendiri

kadang2 aku baik,kadang2 aku jahat,kadang2 aku tak nak belajar,kadang2 nak jadi tomboy,kadang2 aku nak jadi girly2,kadang2 aku emosi,kadang2 aku gile,kadang2 aku gile2,kadang2 aku mudah tersentuh,kadang2 aku fanatik korea,kadang2 aku fanatik bola,kadang2 aku benci kau,kadang2 aku rase nak bercintan,kadang2 aku tak nak kawin,kadang2 aku nak balik ke skolah rendah,kadang2 aku rase....baik aku mati sekarang....tp lps tu tarik balik sbb dose belambak-takut pulak-nak mati.

ok terus terang tang2 dari hati aku yg tak dapat dikenalpasti berbentuk ape,sbb aku tak pernah tengok dan tertido mase cikgu sains terngkan psl organ dlamn.salah aku sbb tak minat sains.salah cikgu sbb ajar aku psl sains.salah kerajaan sbb suruh aku belajar.salah aku balik sbb tuhan suruh hamba diye berilmu dan aku tak nak.

sambung balik...semua nie salah kau.sbb kau aku terpengaruh.sbb kau aku jadi jahat.sbb kau aku periksa aku down.sbb kau aku porong rambut aku pendek cam laki.sbb kau aku selalu nak beli baju baru padahal org yg miskin pakai baju yg same je tiap2 minggu.sbb kau aku kuat gelak.sbb kau aku takot nak tengok bwh katil ade ape walaupon habuk kao mmg tak boleh kire,sbb kau aku tengok drama korea-nangis2-terkinja2 menari shuffle ke-belakang macam 2pm.sbb kau kaler rmbut kau perang sampai aku letak gamba kau tengah main bola dlm album fb aku.sbb kau aku tak bersyukur dpt hidup atas dunia.

ye semua sebab kau.sebab tu aku letak kate2 hikmat kat sidebar bawah sekali...supaya aku jadi diri aku sendiri..supaya aku tak bace blog budak2-n singkatkan perkataan,supaya aku tak bace blog budak 18+-n citerkan balik pengalaman diorang jadik budak jahat,supaya aku tak bace blog akaq2 abang2 matured-pasal awex2 diyorang,supaye aku tak bace blog orang n tiru perkataan diorang se dua..tapi aku tak boleh..aku mudah terpengaruh...sgt2 mudah...aku mintak sorri kalau aku ade tertiru perkataan2 korang..aku insan biase..

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top