0

tranfomasi

sebelum nak buat entri..,betul ke ape yang aku eje kat atas?patut nye kene eje macam mana ek?betul lah tu kan?alah,kalo tak betul pon buat2 betul je..

amacam?gelap ark blog aku...,aku saje je nak menggelapkan keadaan,supaya ade feel ala2 jahat- nakal gitu...muahaahaha...ntah lah,sejak akhir2 nie la aku rase something wrong somewhere je...rase macam nak memberontak sentiasa...n kadang-kadang tu rase macam tak berguna je hidup aku sekarang ni...setiap hari buat mende yang same...so aku memang cepat rase bosan...pastu exam tak habis2...boring,de!semakin lame aku hidup semakin boring aku rase...sampai setiap hari aku fikir macam mana lah nak bagi alasan kat mak aku yang aku tak nak g skolah..

pastu sekarang nie aku pon ade rase2 macam aku nie jahat dari biasa..yelah,aku mengaku aku memang jahat dulu..,tapi tak dek lah macam sekarang...nngutuk cikgu tak kira masa,pukul kengkawan aku sesedap rasa,n paling aku menyampah bila denga orang buat baik..alim kepala hotak...lagi2 bulan ramadhan nieh...nyampah3!!bila bulan ramadhan je nak buat baik,kononnye hormat sangat,padahal bulan lain perangai cam setan...ok,terlebih sudah...ntah lah aku nak citer guane tapi aku memang tak suke orang yang hipokrit cegitu..dah lah,emosi aku tak stabil lah memalam bute nieh...bile dah stabil nanti aku buat entri yang kelakar tak hengat...nanti lah...

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top