0

barang tu beb,barang tu..

aku tak boleh blah bile nampak barang dalam kedai yg berbunyik :

"once brocken considered sold"
aiseymen,benci tahu!diye berjaye membuatkan aku rase was-was nak pegang-pegang.

"jangan meniarap,baring,duduk,melompat,berjoget zapin di sini"
ok yg nie harus korang tak pernah nampak.aku sahaja menokok nambah atas motif : rase nak buat jugak tapi kakak tu asyik tengok aku.
sebenarnye diye tulis.  "tidak dibenarkan duduk"  lebih kurang lah.aku tak hengat.alah...yg slalu kau nampak tilam dalam kamdar tu..ha..cadar diye lawa buat aku rase nak shuffle atas tilam,tapi kakak tu iri dgn aku.

"jangan koyakkan sarung novel'
yang nie bergantung kpd kedai buku itu sendiri sbb diorang sendiri-sendiri tulis,bukan aku.tapi aku tetap nak koyak jugak sebab nak tengok dalam.he..tak puas hati bace sinopsis je.

"jangan bawa baju melebihi 3 helai"
ha..ini membuatkan aku bertepuk tangan kepada sesiapa yang gile kaye nak main tuka-tuka baju walaupun baju tu dari kedai ten ten je.sbb aku mesti bawak satu helai je baju masuk dalam bilik tu.kalau parkson yela.aku terime seadanye org2 standart je masok situ.cis.tak gune.

kesimpulan : jangan tanye aku kenape pendahuluan aku macam terdesak.aku steret to de point tau.jangan tak tau..

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top