0

hadoiyai..

tak puas hati,beb! dah ade template comel-comel-aww..,komen lak tak boleh masuk.hish hish hish.sudahnye..pakai template blogger je.cis.geram tol.aku tak kira.aku nak jugak template tu.tak kira tak kira,nak jugak!

tapi tak boleh.nyampah I..hish hish hish.

ok,dah jumpe template lain lagi comel..tak boleh masuk lak.tak tau kenape semue template semacam mogok lapar dengan aku.hish hish hish.

tapi tak pe.sementare aku search template baru.aku pakai dulu template pink-aku-tak-suke-tuih-tuih nieh sebab warne lain tak lawa-tak menarik hati-kau memang tak deboom!

lepas dapat template baru.tahu lah aku membuang template nieh laju-laju-jauh-jauh pakai pos laju kan?

kesimpulan : hujan emas di negare korea,hujan batu di negare mesia..huh! tak dek kene mengena.

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top