0

mental itu serius punye penyakit

betape sengkek nye pemikiran si mental ni kan.aku cakap cenggini bukan sebab tak puas hati dengan si razak yang suke men baling2 batu-jerit2 kat org tu.tak jugak pade si polan (siyez gua tak hengat name diye) yang slalu hisap rokok tengah2 jalan n pakai baju orang bg tu.bukan-bukan...

bile kau bace hape pendahuluan aku tu nampak sangat kat area aku nie banyak org gile kan?takpe,takpe..biarkan diorang..ape yang aku nak citerkan di sini adelah beberape kes2 si polan kelas aku yang belakenye mempunyai masalah mental yang serius.

ape tak nye,diorang bawak botol dashing kat skolah n sembur smpai demam sorang kwn aku ni bau.yang dasatnye lagi bile yang kene sembur masuk dalam mulut.perghhh..siot tol.memang pahit kaw-kaw punyer.

itu baru main sembur2.kalo men pecah2.hehe,nasib baik cikgu takdek.kalo tak,jumpe cikgu nasa lah jwbnye..(bilik disiplin).haritu tingkap dah pecah,lepastu lampu pulek.dah cacat satu lampu tak menyale.kat area aku lak tu.gelap..gelap...

kesipulan : kecik kecik jahat takpe besar-besar jahat kau memang nak kene

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top