kerane ulat seekor,kerane ulat sekecik tuek,habis kecoh satu belantara

kau jangan ingat aku nak berkisah dongeng dengan korang ek.dan tolong jgn samakan rmh aku dgn belantara.cukup-cukup..

nie ulat sampah.kau jgn tak tau beza antara ulat sampah dgn baruang





uh?kau jgn nak tanye aku mende kejadah tu..geli?tolong jgn gedik goyang-goyang bahu depan aku.cepuk kang.haa..

tu ulat sampah.dan ulat sampah tu jugaklah yang hampir adik aku telan pagi tadi.dia duduk dalam jagung rebus.tapi mati direbus.he~sian..kecut tak gemuk2 mcm ulat dibawah.

aku tak tau nie ulat ape.yg pasti dia menarik perhatian aku
adik aku kuat nangis.sbb ulat seko tu pon dia nak nangis.aku rilek je.

kesimpulan : sejak memboyishkan diri,aku rase tabah betul.terlampau tabah.kau tau nak cari gamba ulat2 nie memerlukan ketabahan? bile kau taip ulat,mcm2 ulat timbul kat skrin.rambang mata aku tengok.siyez.


1 Virus:

sUe UnniE;) berkata...

comei ape. berjus.. haha

Catat Ulasan

Back to Top