0

aku nak berpolitik - listen,listen,listen-

aku tak boleh blah
kalau kau just budak sekolah
konon pandai
ada bukti
aku bukan pro-kerajaan
bukan pembangkang
aku budak sekolah.tolong lah faham
kau cerita macam rumah p.m tu depan rumah kau.
rosmah pergi mana
najib dengan sape
semua kau tau
memang lah ada saksi
tapi kau bajet sangat
naik meluat
nak betulkan kerajaan ke?
sedangkan nabi pun tak pernah marah umat dia
dia sabar je nak sampaikan dakwah.nak betulkan yang salah
perlu ke kau bgtau semua org najib tu mcm mana,rosmah tu mcm mana.nik aziz tu macam mana
tak boleh nak perbetulkan betul2? jgn fitnah.kalau kau rasa kau memang dah betul sangat,tak payah ngumpat.nanti dosa dia pergi kat kau.
satu lagi.
kau tu budak sekolah je.

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top