0

Overview

okay mungkin aku racist.ye pada bangsa aku sendiri.itu pun dikira kah?

kami baru balik dari cuti raya haritu.tengah borak-borak dengan roomate.ayah dia cina mak dia melayu.conversation dia lebih kurang macam ni lah.

*aku nampak dia keluarkan kotak cartridge yang dia baru beli

"baru beli?mesti mahal kan?"

"eh tak.dua kotak ni RM40 je."

"serius?! printer beli berapa ratus?"

"RM400.Tauke tu kenal nenek saya."

belum sempat aku tanya,dia jawab awal.awal.oh ya,aku lupa nenek dia cina.lepas tu aku fikir.kalau melayu?

okay ini racist.haha.caw

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top