0

air sirap?knape dgn air sirap?x seglemer air rebena ke?tp warne sme je..


 







erm,time nie,aku tengah tunggu perlawanan mesia ngn chelsea lawan...tak tau lah kalau menang...yg pasti bukan harimau malaya yg turun pdg,tp harimau muda...ntah lah...tak reti nak komen ape...aku pon tak dek mood nak bersemangat 1 malaysia sekarang...spoil mood aku je smbut beday ari nie...baik tak payah smbut..
.
argh...nak mrh diorang tak ley,kos dah susah payah g umah aku bg kek ape kejadah lg lah..sebelum tu,aku nak mintak maap dulu lah ek nad,nadia,mas,nona,pakwe nona,pok su sape ntah...aku memang tak kenal..n bile aku yg kampung nie tak kenal orang ape yang aku buat??agak2?ye,tak layan...aku...ntah lah..aku memang nak ucap terime kasih bebanyak kat korang sebab susah payah nak prank aku dengan buih tekan2 amende ntah tu...ye lah aku kan kampung,tak reti nak sebut name ape kebende nye tu...tapi,bile due2 laki tu dtg..aku keliru,nie bday aku ke bday diorang?lidah aku susah sgt nk bergelak ketawe tak ingat dunia cam korang buat...aku...argh...susah nak ckp...

jelas sekali aku memang tak suke bile orang yang aku tak kenal smbut bday aku..tak kisah lah korang nak cakap aku tak sporting ke hape...tapi aku memang tak berkenan....habis jujur dah nieh....n aku mintak maap kat readers aku kali nie entry aku memang tak dek unsur2 kepale berkarat...sebab aku memang tak larat..aku tak suke party bday aku ade unsur2 cangkerama budak2 sekolah yang rela menyerah segale-galenye konon demi chentan yang ntah smpai bile blh thn...lg tak thn adegan peluk2 dpn aku..memang tak tahan...diye hengat diye ke yg lahir 21/7?aku ke diye?aku pon tak berie cam diorang...

n aku yang kene buat air?lg aku tak thn...tapi aku buat muke seposen n balik semule rmh aku sbb diorang nk brparty kat tmn prumhn dpn rmh aku,so,aku lah yg kne balik rmh...kejam kot...diorang sesedap hati jiwa n rage smbung brparty tanpe aku..aku tak kesah,mungkin keterlaluan ape yang aku nak cakap ni,tapi aku memang tak tahan...,aku nak terus terang kat diorang,tp tak sampai hati....tapi aku terus terang kat sini jelah eh...aku tak mintak diorang dtg pon,aku tak mintak dioarng buat party pon,aku tak mintak nad beli muffin comel manis kejadah smpai tekak aku tak boleh telan,aku tak mintak ehsan pakwe nona sponser kek tiramisu kat aku...aku tak mintak diorang sembur aku ngn buih wangi tuh..aku tak mintak semue tu...yang aku mintak,diorang masih cam dulu...tak bergalak ngn dak laki..,tak main keja-keja ngn diorang...,smpai tak layan aku...

korang ingat aku nie cam korang ke?aku tak sporting,aku tak galak,aku tak suke memenatkan bdn aku main keja2...aku tak suke tau tak!!aku tak suke,korang tau tak...aku rase nak nangis...lg2 bile mak aku kate korang mcm gunekan bday aku utk brsuke ria...aku sedih,korang...korang nak tau?nilah hari jadi yang paling teruk pernah aku sambut...n lebih baik aku tak raikan bday aku dari aku join korang...n ape kaitan tajuk air sirap tu?nak tau...korang ingat bile pakwe nona tu kate...:air sirap ke?aku ingat air ribena...mcm mne ek prasaan korang??aku ksian kjutkan mak aku bgn dari tido diye smata-mata nak buat air tok korang...mcm ni ke blsn?korang pikir tak prasaan aku?n lg sedih diye tak minum lg air tu..sesedap diye je nak menilai air ape...aku tak buat air sirap n aku pon tak buat air ribena...tp aku buat air anggur...rase nak trgelak je...ape2 pon,tau ape yg 'kwn2' aku ckp lps pakwe nona tu ckp mcm tu?dioarng gelak!!aku tak tau nak buat reaksi ape...yg pasti diorang anggap itu gurauan ... aku pon..slumber kan muke..senyum lah jugak...dlm hati nie...ergh!!

ye,mungkin alasan aku nie tak logik kan?api logik tak lao aku marah bile bday aku diorang smbut tapi tak layan aku?aku hargai kek2 korang bg tu...,aku nk ucap tq bebanyak kat korang...tp td aku memang terase sebab bday aku cam bday korang..korang yg gelak2,bkn aku...tau ape..?aku smpai tak tau nk buat ape,tak tau nk duduk kat mne...semua yg aku buat serba tak kena...then,aku bwk diri g kat gelung warna warni tu..x dek sorang pon g kat aku,teman aku ke...diorang mcm hargh...pastu,nad dtg2 pon sbb nk balik..yg  pasti,nadia memang pndai jge prasaan org..diye yg slalu igtkn diorang yg ari nie,ari jadi aku,diye yg tlg angkat gelas2 g kat rmh aku...terime kasih nadia...

p/s:terima kasih utk nadhira(nad) sebab beli muffin sdp tuh,nadia,lyn aku baik gile,mas...,hepy dpt jumpe ko...,nona...aku tak tau nk ckp ape...,pakwe nona(ainoor) jgn dtg lg..pok su spe ntah...terima kasih tlg nadia angkat gelas...n aku harap taun dpn,aku taknak smbut bday mcm ni lg...,habis baik pon wish jelah..aku tak larat nak cry2 utk kali ke-2...

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top