Translate

salah faham di situ

By Naja - 10:56 PTG

result exam dah keluar . dan aku tak lari dari  4 ketul a sahaja . haha .cakap kencang macam a tu kejar aku lah kan . tak de maknenye aku belajar kalau aku tau a tu kejar aku . tak de makne . aku berani taruh lah budak genius pun takkan adenye yang suka exam . eh?




oh . lupa pulak . tak masuk lagi isi pasal tajuk . ha . memang salah paham . aku ingat dayah dapat c . haha . tak pasal2 nama dia naik kat blog aku lah kan . jadi , untuk membersihkan nama beliau kembali , maka dengan ini , aku umumkan bahawa hidayah dapat 5a 4b . ok dah . selesai kerja aku .

b.m. aku teruk kan . yelah aku bukan dayah . eh . sibuk name dia dalam entri ni kan . sori dayah . wahaha . aku tak suka b.m . aku mesti bad mood bile time b.m .. eh,tak layak jadi orang melayu lah aku ni kan . sebab tu b.m. aku 66 je . sikit lagi gred c kan . baru sedar teruk gila . ni camne nak PMR ntah . malu - malu .

  • Share:

You Might Also Like

0 Virus