Translate

entri ni takde tajuk . sila faham

By Naja - 5:18 PTG

kosong ... kosong ... pembukaan entri baru yang paling tak best . dah lame rasenye tak menulis kat sini . rindu rase . ok geli . akhir - akhir ini . ceh . aku agak agak sibuk dengan sekolah . eh? . bajet lah aku guru besar disitu jua . tidak . aku seorang murid . tak , sebenarnye pelajar , murid tu budak sekolah rendah . mak aku cakap . abaikan . aku dah lame tak de hati nak menulis . ceewah . tapi hari ni sebab bosan . aku post jugaklahkan . tak de citer sebenanye . tapi ak peduli ape la kan  .

memandang hari ni hari jumaat . hari ni cuti sekolah . tapi kerja sekolah tak siap lagi . alah macam tak biasa je budak sekolah buat homework last minute lah kan . kerja kursus sejarah sumpah menyampah . asal dah tak boleh buat lagi susah ke ape ? aku ni bukan ape , malu je nak jumpa makcik kedai tu . haha .

dan aku rasa tergugat dengan budak baru masuk dalam kelas aku . ceh kelas aku . dia dapat 5a , aku 4a je . tapi dia ada c .. wahaha , selamat aku . jua jahat . ok dah bosan . tak tau nak citer ape . citer pepangjang korang bukan baca pon . *lari sambil nangis*



  • Share:

You Might Also Like

0 Virus