Translate

DEBARAN SEMAKIN MEMUNCAK

By Naja - 11:37 PTG

3 MAC 2015.siapa tak tahu tarikh keramat tu.ini aku ada sediakan sedikit video untuk meningkatkan harapan yang macam biskut ni.sorry for the bad resolution and my bad english.lol.


masuk yang ni dah video ketiga aku terbitkan.alah setakat campur-campur gambar itupun guna windows movie maker.takde maknanya steve jobs layak bagi job untuk aku cipta iphone 12.lagipun tak baik langkah bendul.haha.

penghasilan video ni walaupun menggunakan font biasa tapi cukup memakan masa dari pagi sehingga malam.sehari suntuk.kalau ikutkan aku dah boleh publish sebelum maghrib tadi.tapi sebabkan laptop ni ajak main tutup bunga bukak bunga.cukup memainkan perasaan aku.untuk kali keseratus aku check barulah boleh publish.taubat aku akan potong teknologi dalam senarai upu aku.

  • Share:

You Might Also Like

1 Virus