Translate

Telur Tembelang Pecah

By Naja - 8:32 PTG

Al-kisah suatu hari aku kelaparan lalu berazam untuk masak maggi kari bersama telur.Aku pun tanya lah mak aku ada lagi tak telur.mak aku kata ada sebiji.aku pun bergegaslah ke dapur untuk mengalas perut yang tak pernah kenyang.

Lepas menggelegak maggi tu,aku pun pecahkan telur tu.aku perasan bila jari aku termasuk kat dlm telur,warna telur tu kuning oren.aku tak kisah sebab aku geli,jadi aku terus masukkan telur kat dalam maggi.bila dah masuk..apa lagi..maggi kari aku bertukar kaler menjadi tompokan hitam.haha.can you imagine that?aku jerit panggil mak aku.

nyesal tak pecahkan dalam mangkuk dulu


mak:jangan buang dalam tong sampah!pergi buang dekat luar
aku:*gelabah habis sampai terlanggar pintu*


di akhir cerita.aku redho.mungkin rezeki kucing blakang rumah tu dapat makan maggi kari aku.tergeleng-geleng kepala kucing-kucing tersebut lepas makan maggi yang panas tu.kelaparan mungkin.

  • Share:

You Might Also Like

0 Virus