Translate

Aku Anak Kampung

By Naja - 3:01 PTG

eh.menyampah lagu tu.-_-''.bukan yang asal,tapi yang dengan one nation emcee.macam tu ke eja?tak kisah.apa-apa pun.aku dah cakap aku pergi muadzam kan?well,muadzam ni taklah kampung sangat.tapi taklah macam bandar jb kan.maaf.maaf.aku mengarnabkan kau lagi.keke.

aku rasa duduk luar bandar lagi okay kot.reason?sebab aku takkan kisah muka aku macam panda?beruang?.aku jua takkan kisah kalau aku pakai baju bundle.tak payah pakai dress berjela nak keluar makan.

kalau dekat bandar.kena pakai baju lawa.tudung lawa.ape?shawl?ha.mende tulah.aku kena tau semua cerita yang keluar dekat pawagam.aku kena makan makanan dekat restoren yang pakai sudu garfu dengan sopan santun.okay benci.

dan sebab tulah kalau boleh aku taknak sekolah dekat kuantan.itu bandar.orang kaya-kaya.bila diorang beli something yang best,mahal,cantik.kita pon nak.bila diorang selalu tunjuk yang diorang lawa.kita rasa rendah diri.so,untuk tinggikan diri kita pun ikut cara diorang dressing.dan dari situlah bermula kejutan budaya.kejutan elektrik dan segala jenis kejutan.



  • Share:

You Might Also Like

0 Virus