0

jangan pernah kau terpikir yang childish tu sama dengan radish

childish = kebudak-budakkan

pada suatu cinta dahulu...

takdelah dulu sangat ..tapi

haritu

aku bengang.

bukan apa

si pipah(bukan nama sebenar).dia kawan aku.yang sangatlah berjiwa rakyat.jua mempunyai semangat setiakawan yang amatlah tinggi.

tinggi.

mesti kau faham.

tinggi dia sampai satu tahap dia akan bengang kalau ada kawan dia yang sorok masalah dari dia.

aku bengang

tak semua masalah boleh kongsi.

aku tetap bengang.

sebab aku defend kawan yang takmau ceritakan masalah dia tu.nama dia jamilah(bukan nama sebernar).aku ingat dia memang kurang kasih syg.

dia memang kurang kasih sayang.

aku tak salahkan dia.

tapi aku terus bengang bila

dia cerita dekat fb

nampak mcm kitorang ni jahat

tak layan dengan dia,puncanya.

bila ditanya taknak cerita.

kenapa cerita dekat fb?

nak tarik perhatian orang?

nak aku mintak maaf?

memang taklah.

aku ego.

tak suke minta maaf ats mende yang celah gigi macam ni

seandainya kau baca.aku mintak lepas ni kau jadi lebih matang.

dah sampai masanya kawan.

kelas tambahan : saja buat emo . kahkah

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top