0

Si Pengejar Layang-Layang

oh bukan nak cerita pasal buku ni

bukan jua versi melayu ni
meskipun buku tu memang best (...) menyentuh hati (...) tapi aku nak cerita benda lain yang berkaitan lelayang ni..cerita spiderman tajuknya.
menggulung benang yang serabut sama seperti mencari benang dalam tepung (ceh)
ntah pape kan dia ni.siap pakai sarung tangan ninja hatori.oh tidak.naruto katanya..
mencari angin sampai...tengok lah selipar dia..kahkah..

akhirnya spiderman tersebut terbang jua...ketika aku sedang bermain doktor cabut gigi dalam handphone
ku sangka angin hingga ke petang rupanya tiada sebentar lagi.lalu mendarat lah spiderman tersebut tanpa rasa ragu2 jua menyesal dengan kemungkinan2 yang akan kami lakukan terhadap beliau nanti (muka ganas) 
dan jatuh lalu tersangkut pada kabel jua akhirnya.itulah nasib spiderman tu di akhir cerita-the end-
kelas tambahan : model : adikku yang tersakiti..haha.. photographer : aku yang aktif lagi cergas menangkap gambar sambil terbaring terlentang-lentang..professional katanya..apa-apapun kamera yang digunakan yang pastinya bukan DSLR.eleh.tak pro langsung.sila joget reramai.

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top