Translate

saya suka awak tak suka,awak suka saya tak suka.

By Naja - 11:20 PTG

.


apa?memang taklah aku nak citer boy band favourite aku kan.bukan jua kesukaan aku kepada ayam bandar melebihi ayam kampung yang kurus dan hitam main hitam manis tu.cuma nak bagitau yang banyak perkara yang aku suka tapi aku tak mampu buat.tak paham?kau memang.

misal kata aku minat tengok orang design baju dan aku rasa aku pun nak design satu dress dengan whatsoever perincian2 dia tu.tapi bila pegang pensel dengan kertas yang baring terlentang atas meja tu,aku tau aku takde imaginasi untuk mereka.aku pandai lukis kalau aku dapat gambaran.maksudnya bila contoh gambar yang aku nak lukis tu ada depan mata aku.barulah lah aku boleh lukis.

yang kedua aku minat semua benda pasal hack atau godam.minat aku sampai aku tau kumpulan hacker ni ada kaler yang melambangkan peribadi diorang.aku dah jumpa banyak aplikasi utk hack orang tapi bila aku cuba failed.sedih!dan ada satu hari kawan aku mintak pecah masuk dalam acc fb dia sebab di lupa password,so aku try berjam-jam,still tak dapat.then dia mintak tolong sorang lg kawan dia.boleh.aku kuciwa kuaci mendengarnya.dah lah satu habuk pasal virus komputer aku tak tau.nak jadi polis siber kunun.*menangis di balik tabir*

dan yang paling penting aku still tak boleh speaking.aku banyak kali perasan jadi omputih.cakap bahasa dia dengan slang yang betul.tapi tu cuma dalam tandas.bila keluar nak cakap dengan orang.*pap*.lesap.kosong otak aku sekosong si kosong
si kosong
mungkin aku kurang keyakinan diri.mungkin aku tak banyak praktis.mungkin aku tak aktif bercakap.dan mungkin bila nanti,kita kan bertemu lagi..*nyanyi*

last..last...ingat nak habiskan je tadi tapi teringat pulak yang aku tak minat belajar tapi aku mahir.aku minat kemahiran tapi aku tak pandai.

kelas tambahan:minat saja tak cukup.perlu selaras dengan kebolehan.


  • Share:

You Might Also Like

0 Virus