4

Bercakap Mengenai Nasib

wahh banyak GA sekarang ni sementelah cuti sekolah kan.hemph.betul idak penggunaan sementelah tu.huii,maaf..maaf..

okay sekarang.part sedihnya.aku tak pernah menang satu GA pun.hahahahhahhahahahahaha.

lagi haru.pakai random je pun.mari sama-sama kita meratapinya.T_T

jadi apakah point penulis ini?uhuuu..

tadi aku nampak ada orang nak bagi komik free.tapi pemilihan dia bukan secara random.so peluang untuk aku dapat tu mungkin 1% je.lulz.so aku mengalah.jadi dengan baik hatinya aku mengalah. *menangis bawah bantal.kalau korang dapat.jangan lupa snap sesikit.hahaha.

***boleh join dekat sini


4 Virus:

sofie adie berkata...

dulu aku pun giveup nak join kalau join tak pernah menang....memang sedih r....
itulah hidup u know...
T^T

Miss M.S berkata...

T_T takleh blah .huhu

Melissa Muklis berkata...

heee. samalah.. geram kalau tengok pilih pakai random tu.. dalam hati "Kenapaaaaa takk pilihhh akuuu?!" hahaha T_T

Miss M.S berkata...

Hahahaha meratap lah di dalam hujannn.. sendu

Catat Ulasan

Back to Top