Translate

Rumet [baca:roomates]

By Naja - 5:09 PTG

10 malam.pen masih aku genggam di tangan kanan.rumet aku masih borak-borak dari tadi.dah 3 jam sebenarnya.diorang tu macam tulah.hari-hari biasa takdenya macam ni.senyap macam berkabung.bila dah bosan.sorang akan mula bercakap,dan masa tulah kami berempat kongsi cerita yang dah peram seminggu.haa.paling keji,selalu jadi bila esoknya ada paper.

tapi layan cerita family diorang best jugak.aku paling suka part cerita pasal tu.kadang masa tu baru aku sedar,tak sangka,terkujet pun ada.ceria je muka dia,tapi family ribut.bukan buka aib ke apa.sebab setiap kali habis cerita.diorang akan kata.

bersyukurlah kau bukan ditempat aku

ya.aku bersyukur.sentiasa.

***semua orang ada masalah family.tapi percayalah sentiasa ada yang lagi teruk dari kita.bezanya cara kita handle masalah tu.tak perlu nak bunuh diri segala.

  • Share:

You Might Also Like

0 Virus