Translate

Zodiak.Benar atau Kebetulan?

By Naja - 3:05 PG

amboi tajuk skema nak meninggal.

aku follow up jugak kenkadang but just for fun.kadang kena kadang tak kena.kadang angin gak for those yang asyik komen tak betul lah apa.bagi aku,kau belum cukup kenal diri sendiri kalau cakap benda tu tak betul.

tapi tu dulu.



lepas beberapa ketika (tak tau lah tu berapa kan) aku rasa semua benda ni mengarut.haha.aku follow cancer zodiac dekat twitter,dan bagi aku,kalau kena,orang akan retweet,kalau tak let it go lah kan.aku perhati dia pun main taram jugak tweetnya.

dan ianya juga haram untuk dipercayai bulat-bulat okay?contohnya kalau dia kata,harini kalau anda keluar rumah,rumah anda akan terbakar dan anda akan ditimpa malang selama tujuh keturunan.apa kau fikir kau mahsuri?


  • Share:

You Might Also Like

0 Virus