Translate

Taklimat Kimia Daerah Pekan

By Naja - 9:20 PTG

masa ni aku dapat join budak kimia sebab markah kimia orang lain rendah dan aku meningkat.eh tak.bukan aku terer sangat.aku benci kimia.antara kimia dan bio,bio lagi senang.gitew ~(=..=)~ *jejoget.

markah aku naik sebab dapat skop.cuma orang bebal je tak reti nak memanipulasi skop.kahkah.setakat dapat tajuk apa masuk pun dah kira bertuah sebab aku boleh hafal bab tu je.sebab kimia ni banyak sangat bab dan kompleks nak mati.bab dia pulak saling berkaitan.tapi nak kata meningkat sangat tak lah.sebab selalunya failed.tetibe dapat c.lol.tak yah nak bangga sangat lah kan.

waktu ni aku sangat eksaited sebab penceramah tu bagi skop.err,lebih kepada target.maklumlah sbp dan skop berpisah tiada.kahkah.jadi semangat gile aku mencatat citut soalan-soalan yang berkemungkinan keluar.tapi tau apa yang sadis?kimia spm aku tetap c.wkwkwkwkwk(gelak indon).ni semua sebab soalan spm 2014 memang jilaka habis satu ramalan pun tak kena.dan tuan dia ni pun main bantai jawab je tanpa berusaha meniru meja sebelah.ah~

dah nama pun ramalan kan.sama macam ramalan cuaca.disangka panas hingga kepetang,rupanya hujan ditengah hari.*pantun.eh kimia dgn addmath je aku c,yang lain okay-okay je.okay enough with spm.mengundang air mata di kala senja.eh?

meh belanja gambar. ^_^


maaf.takleh exposed muka sendiri.sebab aura terkejut tu masih ada.kahkah.

budak harian jugak yang rajin pakai baju kurung sekolah.*lempang diri sendiri


ni suruh budak sekolah lain ambik.aku tak tau apa masalah aku tak reti nak senyum depan kamera.haha.


pisang berbuah dua kali.takde makna ambik gambar kali kedua.lol.

kau tau aku benci kerja berkumpulan.nak-nak pulak kena pair dengan sekolah lain.nak-nak lagi memang aku tak hafal satu prosedur pun.nak-nak lagi-lagi kena bincang prosedur eksperimen pasal salt.SALT tau?! haha. T_T.

  • Share:

You Might Also Like

0 Virus